Męska niemoc

1507-8253-ico-wu.jpg

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i to nie jest powód do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, choć uczulam, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! potencja

Odnotowałeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz uczynić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oceni stadium choroby oraz skieruje do właściwego fachowca – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty z erekcją są całkowicie uleczalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się przeważnie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto konsumować czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zadać pytanie dietetykowi o odpowiednią dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest sztywnym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to udowodnione), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa fatalnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, także w sypialni. Rzecz jasna jako palacz raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, żebyś prócz właściwego odżywiania aktywnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma aktualnie trudności (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio